مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:452017-06-19فرهنگي

«در ستایش زندگی» عباس کیارستمی


«در ستایش زندگی» عنوان مراسم نکوداشت «عباس کیارستمی» در سالروز تولد این هنرمند است که در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

- در ستایش زندگی عنوان مراسم نکوداشت عباس کیارستمی در سالروز تولد این هنرمند است که در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که به همت مدرسه ی ویژه عصر روز پنجشنبه، اول تیرماه 1395 ساعت 17:30 در سالن استاد جلیل شهناز گشایش می یابد، علاوه بر سخنرانی چند نفر از هنرمندان و دوستان کیارستمی، فیلم کوتاهی از قسمت های مختلف آثار سینمایی این هنرمند (1389-1349) به انتخاب امیر اثباتی همراه بخش هایی از گفت وگوی امیر اثباتی و محمودرضا بهمن پور با عباس کیارستمی در مدرسه ی ویژه (1392) با تدوین مهدی دوایی نمایش داده می شود.

برگزاری نمایشگاهی از آثار طراحی گرافیک کیارستمی بخش دیگری از این مراسم نکوداشت است که در گالری استاد مرتضی ممیز، عصر همان روز افتتاح می شود و تا 9 تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه، 43 اثر شامل پوستر، روی جلد کتاب و CD، نشانه و نشانه نوشته، طراحی تیتراژ و عکس به نمایش گذاشته می شود که بخش کوچکی از آثار طراحی گرافیک او هستند.

این مجموعه با یاری امیر اثباتی، نگار اسکندرفر، علی بختیاری، علی بوستان، محمودرضا بهمن پور، ابراهیم حقیقی، آرش صادقی، سیف الله صمدیان، مجید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در ستایش زندگی» عباس کیارستمی

«در ستایش زندگی» عباس کیارستمی