مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 11:562017-06-19پزشكي

صنعت داروسازی را لگدمال نکنید/ وصول مطالبات به 360 روز رسیده است


رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، با اشاره به مطالبات صنعت داروسازی از دولت، گفت: بدهی دانشگاه ها و مراکز نیمه دولتی به شرکت های توزیع دارو به بیش از3هزار میلیارد تومان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکتر عباس کبریایی زاده در واکنش به اظهارات مدیر کل نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو مبنی بر تعداد خطوط تولید دارویی مجهز به استاندارد GMP، در نامه ای خاطر نشان کرد: اصولا اینکه گاهی برخی از مدیران وزارت بهداشت خود را در موضع اپوزیسیون قرار داده و به انتقاد از صنعت ملی داروسازی می پردازند و ناتوانی خود را در حل مشکلات کاملا آشکار و عیان این صنعت که بخش عمده ای از آنها حاصل بی تدبیری ها و ناتوانی های نهادهای مسئول است، به گردن این و آن می اندازند، شایسته مدیران نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: این سئوال مطرح می شود که چرا و به چه دلیل صنعت داروسازی که باعث افتخار ملی است با بهانه هایی عجیب و غریب از حق قانونی خود که حداقل دیده شدن همانند یک شرکت قبرسی، هندی، آلمانی، اسلونی، یونانی و.

است، محروم می شود.

چرا دولت در اصلاح قیمت داروهای تولید داخل که تولیدکنندگان آن مجبورند تورم داخلی، هزینه های مالی لجام گسیخته، هزینه های به ناحق مالیات بر ارزش افزوده که سالانه افزایش می یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت داروسازی را لگدمال نکنید/ وصول مطالبات به 360 روز رسیده است

صنعت داروسازی را لگدمال نکنید/ وصول مطالبات به 360 روز رسیده است