مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 11:302017-06-20سياسي

تکذیب اخراج 22 کارگر از آذراب


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع آذراب با تکذیب اخراج 22 کارگر از این شرکت گفت: این خبر بدون تحقیق درست و بدون استخراج حقیقت ماجرا توسط یکی از رسانه ها منتشر شده است.

- محمد مهدی فرهادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر این نکته که اخراج 22 کارگر از این مجموعه صحت ندارد، گفت: متاسفانه یکی از خبرگزاری ها روز گذشته خبری مبنی بر اخراج 22 کارگر مجموعه آذرآب منشر کرد که این خبر صحت ندارد.

این خبر بدون سند و مدرک و تحقیق درست .

وی در این خصوص بیان کرد: سال هاست که فعالیت بخش رنگ و سند پلاست مجموعه آذرآب اراک بواسطه پیمانکار انجام می شود و این مسئولیت به شرکتی که در مناقصه سالانه برنده شود، واگذار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت آذرآب اراک با بیان اینکه 22 کارگر در این بخش فعال بوده اند، افزود: شرکتی که سال های قبل در مناقصه برنده می شد امسال نتوانست در مناقصه برنده شود و مسئولیت به شرکتی که در مناقصه برنده شده واگذار شد.

فرهادی ادامه داد: کارگرانی که پیش از این با این شرکت در قالب پیمانکاری کار می کردند حاضر به همکاری با شرکت جدیدی که در مناقصه برنده شده نیستند.

وی عنوان کرد: شرکتی که امسال برنده مناقصه این بخش شده است برای همکاری با تمامی پرسنل سابق با حفظ تمامی شرایط قبلی و فعلی و در نظر گرفتن پرداخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اخراج 22 کارگر از آذراب

تکذیب اخراج 22 کارگر از آذراب