مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 12:252017-06-20سياسي

رویداد واسط های مغز و رایانه در کرمانشاه برگزار می شود


نوآوردگاه ایده های نوین کسب و کار با محوریت واسط های مغز و رایانه با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - 14 تا 18 شهریورماه امسال در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دهه های اخیر همگرایی علوم مختلف باعث ظهور فناوری نوینی با عنوان واسط مغز و رایانه (BCI) شده است.

این فناوری با هدف برقراری ارتباط بین مغز و یک پردازشگر بیرونی ایجاد شده است؛ به طور خلاصه این واسط ها می توانند خواسته های فرد را از طریق سیگنال های مغزی شناسایی کرده و به وسیله دستگاهی که به مغز متصل شده است، اجرا کنند.

همگرایی در این حوزه به قدری متنوع و وسیع است که در برخی کاربردها از فناوری های زیستی، فناوری نانو و مواد پیشرفته نیز بهره گرفته شده است.

مرکز شناخت با همکاری یکی از شرکت های فناور و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، نوآوردگاه ایده های نوین کسب وکار را با محوریت واسط های مغز و رایانه برگزار می کند.

هدف این برنامه شناسایی افراد صاحب ایده و تلاش برای توسعه و تجاری سازی ایده های آن هاست.

هدف نهاییِ برنامه تولید محصولات کاربردی و ارائه خدمات مبتنی بر BCI در حوزه های سلامت و پزشکی، ارگونومی عصبی و محیط های هوشمند، حوزه بازاریابی عصبی و تبلیغات، حوزه آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد واسط های مغز و رایانه در کرمانشاه برگزار می شود

رویداد واسط های مغز و رایانه در کرمانشاه برگزار می شود