مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 13:052017-06-20ورزشي

احسانی: به دنبال تاسیس آکادمی کمیته آموزش فوتبال هستیم


مسوول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از تاسیس آکادمی کمیته آموزش در مرکز آکادمی ملی فوتبال خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با تاسیس آکادمی کمیته آموزش، - آموزش فوتبال را به کیفیت استاندارد جهانی نزدیک کنیم.

محمد احسانی در گفت وگو با ایسنا، درباره تاسیس آکادمی کمیته آموزش فوتبال اظهار کرد: با توجه به مشکلات سخت افزاری که در زمینه آموزش فوتبال وجود دارد، تاسیس چنین آکادمی ضروری است و اگر هر چه سریع تر این آکادمی تاسیس نشود، به آموزش فوتبال به ویژه فوتبال پایه لطمه می خورد.

ما برای این که خود را به کیفیت استاندارد جهانی نزدیک کنیم و آموزش خود را در فوتبال پایه مدرن و به روز کنیم باید به فکر تاسیس آکادمی کمیته آموزش در مرکز آکادمی ملی فوتبال باشیم که البته در این زمینه تاج، رییس فدراسیون فوتبال قول هر گونه همکاری را به ما داده است تا زودتر این آکادمی تاسیس شود.

وی یکی از عوامل موفقیت کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در چند سال گذشته را برنامه محور بودن آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در چند سالی که مسوولیت این کمیته را بر عهده دارم سعی کردم در تمام زمینه ها برنامه محور باشیم و بدون برنامه هیچ کاری را پیش نبریم.

ضمن این که در این مدت نزدیک به 20 مدرس بین المللی تربیت کردیم که در حال حاضر به عنوان مدرس در رشته های مختلف در فیفا و کنفدرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسانی: به دنبال تاسیس آکادمی کمیته آموزش فوتبال هستیم

احسانی: به دنبال تاسیس آکادمی کمیته آموزش فوتبال هستیم