مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 05:552017-06-21فرهنگي

در خیابان راه می رفتم و احساس می کردم اسپارتاکوس هستم


حسین علیزاده با بیان اینکه قبل از اینکه بخواهم موسیقی بخوانم سینما در زندگی من جریان داشت، گفت: من فیلم های خوب غیرایرانی هم می دیدم زمانی که فیلم اسپارتاکوس را دیدم در خیابان راه می رفتم و احساس می کردم خودش هستم و چقدر فداکارم یا زمانی که دراکولا را .

- حسین علیزاده با بیان اینکه قبل از اینکه بخواهم موسیقی بخوانم سینما در زندگی من جریان داشت، گفت: من فیلم های خوب غیرایرانی هم می دیدم زمانی که فیلم اسپارتاکوس را دیدم در خیابان راه می رفتم و احساس می کردم خودش هستم و چقدر فداکارم یا زمانی که دراکولا را دیدم شب ها موقع خواب به سراغم می آمد.

این تخیلات وارد زندگی می شد و انگار سینما را در زندگی تزریق کرده بودند و در تمام طول آن دوران با ما بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حسین علیزاده ردیف دان آهنگ ساز و نوازنده تار و سه تار- در اولین نشست از سلسله نشست های تخصصی سال 96 انجمن بازیگران سینمای ایران، طی سخنانی اظهار کرد: من با شوق و عشق موسیقی را آغاز کردم خوشبختانه در خانواده ای در محله سیدنصرالدین تهران تربیت شدم که به خواست فرزند خود احترام می گذاشتند و به من اجازه دادند موسیقی کار کنم.

بسیاری از هم محله ای های من زمانی که جلوی پدر و مادرشان نام موسیقی را می آوردند با خشونت عجیبی به آن ها می گفتند برو دهنت را آب بکش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خیابان راه می رفتم و احساس می کردم اسپارتاکوس هستم

در خیابان راه می رفتم و احساس می کردم اسپارتاکوس هستم