مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 09:152017-06-21اجتماعي

از سامانه ی سخا چه می دانید؟


معاون وظیفه عمومی استان ایلام گفت: صدور مجوز خروج موقت دانشجویان از کشور برای سفرهای سیاحتی و زیارتی اینترنتی شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به وظیفه عمومی نیست.

- سرهنگ امیررضا حیدری با حضور در ایسنا، اظهار کرد: از هفته آینده صدور مجوز خروج موقف دانشجویان از کشور اینترنتی خواهد شد و دانشجویانی که در دانشگاه ها و مراکز علمی استان مشغول تحصیل هستند می توانند با مراجعه به سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا درخواست خود را برای خروج موقت از کشور ثبت کنند.

وی افزود: مشمولانی که دارای مدرک برگ اعزام به خدمت بدون غیبت هستند و بیش از دو ماه به تاریخ اعزام به خدمت آن ها مانده و متقاضی خروج از کشور جهت زیارت و یا سیاحت هستند می توانند از طریق اینترنت به سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا درخواست خود را ثبت کنند تا برای آنها مجوز صادر شود.

سامانه سخا آماده پاسخگویی به مشمولان و مردم معاون وظیفه عمومی استان ایلام با اشاره به اینکه مشاوره و پاسخگویی به سوالات درباره وظیفه عمومی از طریق تلفن گویای 096480 رایگان است، تصریح کرد:سامانه خدمات الکترونیکی سازمان وظیفه عمومی (سخا) جهت پاسخگویی غیرحضوری به مردم فعال است.

وی با تأکید بر اینکه قسمت مشاوره تلفن گویای در مرکز استان جهت رفاه حال هم استانی ها و پاسخگویی غیرحضوری به مشمولان راه اندازی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سامانه ی سخا چه می دانید؟

از سامانه ی سخا چه می دانید؟