مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 14:552017-06-24سياسي

هرمزگان رتبه نخست تنظیم اسناد رسمی در سطح کشور


مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان گفت: از طریق سامانه الکترونیکی ثبت اسناد در سال گذشته 253 هزار و 58 سند تنظیم شده است و هر دفترخانه به طور متوسط 2 هزار و 692 سند و ماهیانه 221 سند را تنظیم کرده است که از این بابت استان هرمزگان رتبه اول در تنظیم اسناد رسمی در سطح کشور را داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی هاشمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه بیان کرد: با توجه به شبه تکالیف قضایی اداره ثبت اسناد و املاک این نهاد به قوه قضاییه وابسته است و بیش از 500 هزار خدمت را به مردم ارائه می کند که این شبه قضایی بودن از این باب است که در قوانین و مقررات مختلفی از جمله قانون ثبت، قانون دفاتر اسناد رسمی، قانون تعیین تکلیف ساختمان ها و اراضی فاقد سند رسمی، هیئت های حل اختلاف و هیئت نظارت و دادگاه های بدوی که تشکیل می شوند عضو قاضی نیز دارند و بیش از 30 قاضی در این خصوص با اداره ثبت اسناد و املاک هرمزگان همکاری دارند.

وی ادامه داد: مجموعه نیروی انسانی این نهاد در هرمزگان 185 نفر به همراه 97 دفترخانه اسناد رسمی، 37 دفتر ازدواج و 26 دفتر طلاق است.

هاشمی افزود: با استفاده از این نیروهای انسانی و فناوری های نوین در سرعت بخشیدن، تسهیل خدمات و ارتقاء سلامت اداری از سامانه های متعددی استفاده کرده ایم که از جمله آن ها می توان به سامانه مدیریت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان رتبه نخست تنظیم اسناد رسمی در سطح کشور

هرمزگان رتبه نخست تنظیم اسناد رسمی در سطح کشور