مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 09:252017-06-27بين الملل

کره شمالی ترامپ را با هیتلر مقایسه کرد


کره شمالی روز سه شنبه، کمی پیش از دیدار مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی از واشنگتن، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

واحد مرکزی خبر نوشت: خبرگزاری رسمی کی سی ان ای کره شمالی در مقاله ای با محکوم کردن شعار اول آمریکا که ترامپ در سخنرانی مراسم تحلیف خود در ماه ژانویه مطرح کرد، نوشت سیاست رییس جمهور آمریکا نوعی از نازیسم قرن بیست و یکم است.

این خبرگزاری خاطر نشان کرد: اصل اول آمریکا هدفش سلطه جهانی از طریق ابزار نظامی است همانند مفهوم اشغال جهانی هیتلر که همین هدف را دنبال می کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی افزود: ترامپ سیاست دیکتاتوری را هیتلر را دنبال می کند که هدفش تقسیم جهان به دو دسته است، دوستان و دشمنان تا بدین وسیله حذف دسته دوم را توجیه کند.

کره شمالی به استفاده از زبانی پر نیش و کنایه و توهین آمیز برای انتقاد از دشمنانش عادت دارد اما مقایسه با آدولف هیتلر به ندرت اتفاق افتاده است.

پیونگ یانگ پنجشنبه در فضایی متشنج ناشی از مرگ اوتو وارمبیر دانشجوی آمریکایی زندانی در کره شمالی که در حالت کما به آمریکا بازگردانده شد، ترامپ را بیمار روانی توصیف کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی سال 2014 باراک اوباما رییس جمهور قبلی آمریکا را نیز حرامزده دو رگه توصیف کرده و ظاهرش را با میمون مقایسه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی ترامپ را با هیتلر مقایسه کرد

کره شمالی ترامپ را با هیتلر مقایسه کرد