مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 15:152017-06-27ورزشي

صادق گودرزی: اعتقادی به کاهش وزن در رده نوجوانان نداریم


مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه جام یادگار امام معتبرترین تورنمنت این رده سنی در جهان است، گفت: کشورهای صاحب نامی همچون روسیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود به ایران آمده اند.

- صادق گودرزی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آزادکاران نوجوان ایران در آستانه حضور در تورنمنت بین المللی جام یادگار امام(ره) اظهار کرد:با توجه به تمرینات بسیار خوبی که آزادکاران نوجوان در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته اند خوشبختانه همه نفرات از آمادگی خوبی برخوردارند و مهیای حضور در این رقابت ها هستند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان افزود:ایران با 5 تیم در این رقابتها که از صبح فردا(چهارشنبه) آغاز می شود شرکت می کند که 4 تیم تحت نظر کادر فنی تیم ملی از بین نفرات گروه "الف"، "ب" و "ج" مسابقات قهرمانی کشور و رقابت های عمومی انتخاب شده اند که تقریبا نفرات اول در تیم اصلی حضور دارند و سایر نفرات نیز در تیم های دیگر کشتی خواهند گرفت.

یک تیم نیز از مناطق روستایی و عشایری است که در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به سطح بسیار خوب رقابت های بین المللی جام یادگار امام(ره) گفت:جام یادگار معتبرترین تورنمنت کشتی نوجوانان در جهان محسوب می شود و به همین دلیل کشورهای صاحب نامی همچون روسیه، آذربایجان، اوکراین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق گودرزی: اعتقادی به کاهش وزن در رده نوجوانان نداریم

صادق گودرزی: اعتقادی به کاهش وزن در رده نوجوانان نداریم