مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1396 ساعت 06:452017-07-02سياسي

دانشگاه خوارزمی میزبان هیأت علمی و فناوری اتحادیه اروپا


مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی از حضور هیأت عالیرتبه علمی– فناوری اتحادیه اروپا در مراسم افتتاحیه مرکز مطالعات اروپا در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

- دانشگاه خوارزمی میزبان هیأت علمی و فناوری اتحادیه اروپا مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی از حضور هیأت عالیرتبه علمی– فناوری اتحادیه اروپا در مراسم افتتاحیه مرکز مطالعات اروپا در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا کریمی با اعلام این مطلب گفت: هیأت 37 نفره از مسئولان علم و فناوری اتحادیه اروپا و نمایندگان دانشگاه های اروپایی، در روزهای 11 تا 13 تیرماه در تهران حاضر هستند و یکی از برنامه های این هیأت، بازدید از مرکز مطالعات اروپا در دانشگاه خوارزمی است.

وی افزود: در حاشیه این بازدید، نشست همکاری های دانشگاه خوارزمی و اتحادیه اروپا در زمینه مرکز مطالعات اروپا و همچنین نحوه همکاری طرفین در خصوص کرسی مخاطرات محیطی و قطب مطالعات اروپا بررسی می شود.

سرپرست مرکز مطالعات اروپا گفت: کارگروه مشترک ایران و اتحادیه اروپا که بالاترین سطح برنامه ریزی و تصمیم گیری کلان همکاری طرفین است، امروز یکشنبه 11 تیرماه با حضور مقامات اروپایی و ایرانی و رؤسای دانشگاه های ایران در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل خواهد شد که دکتر سبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خوارزمی میزبان هیأت علمی و فناوری اتحادیه اروپا

دانشگاه خوارزمی میزبان هیأت علمی و فناوری اتحادیه اروپا