مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1396 ساعت 09:312017-07-02اقتصادي

«اهواز نباید تنها شود»


با توجه به وضعیت نامناسب خوزستان انتظار می رود که آقایان دولتی به جای ایجاد حاشیه و دوقطبی های کاذب و متشنج کردن فضای کشور به فکر بر طرف شدن مشکلات بی شمار مردم خوزستان باشند، - استانی زرخیز که در این آشفته بازار تعطیلی کارخانه های داخلی با خام فروشی نفتش عمده بودجه کشور را تامین می کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ یادداشت دانشجویی؛* گرمای شدید و سوزان این روزهای خوزستان و مخصوصا شهر اهواز، باعث شد که دوباره اهواز جهانی شود.

وفادارترین مردم که این روزها گرمای بالای 60 درجه را تحمل می کنند سابقاً هم با انتخاب آلوده ترین شهر جهان، جهانی شده بودند.

به این مشکلات گرد و غبار غیر قابل تحمل و قطعی مداوم آب و برق هم در شهرهای استان و کلان شهر اهواز را اضافه کنید با اوضاعی که پیش می رود شاید تا سال های دیگر شهرستان اهواز به متروکه ای خالی از انسان تبدیل شود و یا مکانی دیدنی شود برای کویرنوردان، که بیایند و از صحرای کارون استفاده کنند و آفتاب بگیرند.

اهواز را در قدیم شهری سرسبز با درختان انبوه و متراکم نقل کرده بودند که رودخانه ای پر آب در کنارش به رونق تجارت در آن کمک می کرد؛اما الآن نه از آن درختان خبری است و نه رودخانه ای پر آب! حال چه بر سر اهواز آورده اند که می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اهواز نباید تنها شود»

«اهواز نباید تنها شود»