مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1396 ساعت 17:202017-07-02اجتماعي

ثبت دو نوع تخلف به وسیله سیستم ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع های تهران


مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با اشاره به اینکه در سامانه ثبت تخلف عبور از چراغ قرمزدر تقاطع های شهر تهران، دو نوع تخلف ثبت می شود، گفت: تخلف اول هنگامی رخ می دهد که وسیله نقلیه از خط ایست عبور کرده است و در منطقه خط کشی مسیر عابر توقف کند بنابراین جریمه برای آن ثبت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلوش وزیری افزود: تخلف دوم زمانی رخ می دهد که وسیله نقلیه ضمن عبور از خط ایست از منطقه خط کشی عابر پیاده نیز به طور کامل عبور می کند و در این صورت جریمه ای دیگر ثبت می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در تقاطع های سطح شهر تهران، جهت عبور ایمن عابرین پیاده، منطقه ای به نام مسیر عابر در چهار جهت تقاطع وجود دارد،اظهارکرد: در هر جهت تقاطع قبل از کانال عابر و با فاصله یک متری از آن، یک خط به نام خط ایست نیز وجود دارد که رانندگان ملزم به توقف کامل در پشت این خط در زمان زرد یا قرمز بودن چراغ راهنمایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز کنترل ترافیک، وزیری در پایان گفت: این سیستم هم اکنون در بسیاری از نقاط جهان و کشورهای پیشرفته در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از پیشرفته ترین الگوریتم های روز، امکان دستیابی به دقت بسیار بالا در قرائت متن پلاک حتی فراتر از توانایی چشم انسان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دو نوع تخلف به وسیله سیستم ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع های تهران

ثبت دو نوع تخلف به وسیله سیستم ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع های تهران