مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1396 ساعت 17:402017-07-02اجتماعي

بسته خبرهای ویژه اجتماعی در روز یکشنبه


در یازدهمین روز از تابستان اخباری از گروه های حوادث، محیط زیست و شهری در صدر توجه مخاطبان خبرهای اجتماعی ایسنا قرار گرفت که از جمله آن ها می توان خبر گرم تر شدن دمای هوا در بهار امسال اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه اجتماعی در 24 ساعت گذشته 62 خبر را در حوزه های مختلف از جمله، سلامت، محیط زیست، خانواده، آموزش و پرورش، حوادث و شهری روی خروجی خود منتشر کرده است که به موضوعاتی مانند افزایش دما در بهار و قراردادهای دقیقه نودی شهرداری اشاره کرد.

***** دمای هوا در بهار امسال یک و نیم درجه گرم تر از میانگین بلندمدت آن بود .

این خبر را شاهرخ فاتح -رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور- با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت بارش و دمای کشور طی ماه های گذشته به خبرنگار محیط زیست ایسنا اعلام کرده است.

( متن کامل را اینجا بخوانید") ***** محمد علیخانی - عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران- نیز از بررسی قراردادهای دقیقه نودی شهرداری در ماه های پایانی، پس از آغاز به کار شورای شهر پنجم به خبرنگار سرویس شهری ایسنا خبر داده است.

این خبر پس از آن اعلام شد که عده ای از فعالان اجتماعی ابهاماتی را درباره نحوه واگذاری پروژه های شهری و برخی استخدام ها در شهرداری تهران مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبرهای ویژه اجتماعی در روز یکشنبه

بسته خبرهای ویژه اجتماعی در روز یکشنبه