مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1396 ساعت 17:502017-07-02ورزشي

بررسی وضعیت تعرفه های انجمن بیهوشی کشور در کمیسیون بهداشت


نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای برای بررسی وضعیت تعرفه های انجمن بیهوشی خبر داد و گفت: در حال حاضر دولت 2 درصد ارزش نسبی تعرفه انجمن بیهوشی را کاهش داده که باعث نگرانی 4000 نفر از این افراد شده که قرار است برای رفع این مشکل کمیته ای .

- نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای برای بررسی وضعیت تعرفه های انجمن بیهوشی خبر داد و گفت: در حال حاضر دولت 2 درصد ارزش نسبی تعرفه انجمن بیهوشی را کاهش داده که باعث نگرانی 4000 نفر از این افراد شده که قرار است برای رفع این مشکل کمیته ای در کمیسیون تشکیل شود تا مشکلات این افراد مرتفع شود.

محمد حسین قربانی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در این جلسه لایحه دولت در زمینه وزارت ورزش و واگذاری برخی اختیارات به این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت که چون دولت این لایحه را پس گرفت این لایحه از دستور کار خارج شد.

وی با اشاره به بررسی طرح تعیین تکلیف اعضای هیأت علمی دانشگاه های غیردولتی در دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون گفت: در حال حاضر اگر استادی در دانشگاه غیردولتی یا آزاد تا 25 سال خدمت کند هیأت امنای دانشگاه می توانند این اساتید را بیرون کنند که در این صورت تاکید شده تا حداقل قانون کار برای این افراد مورد توجه قرار گیرد؛ طرحی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت تعرفه های انجمن بیهوشی کشور در کمیسیون بهداشت

بررسی وضعیت تعرفه های انجمن بیهوشی کشور در کمیسیون بهداشت