مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1396 ساعت 12:362017-07-03فرهنگي

تئاتر خصوصی؛ ایستگاه جدید خواننده های زیرزمینی


یکی از نمایش هایی که ظاهرا از زیر چشم متولیان نظارت عبور کرده و در یکی از تماشاخانه های تازه تاسیس شهر تهران اجرا میشود نمایشی است که در آن یکی از رپرهای زیرزمینی شبکه های ماهواره ای به اجرای رپ بصورت زنده میپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر "، با گسترش تماشاخانه های خصوصی نظارت بر اجراهای روی صحنه تئاتر سخت تر از گذشته شده است و بعضا خطاهای عجیب نظارتی در مورد این تماشاخانه ها به چشم میخورد.

یکی از نمایش هایی که ظاهرا از زیر چشم متولیان نظارت عبور کرده و در یکی از تماشاخانه های تازه تاسیس شهر تهران اجرا میشود نمایشی است که در آن یکی از رپرهای زیرزمینی شبکه های ماهواره ای به اجرای رپ بصورت زنده میپردازد .

نمایشی که یک خواننده زیرزمینی در در آن حضور دارد.

نکته قابل توجه این است که در مورد نمایش مذکور، تبلیغات گسترده ای هم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی صورت گرفته است و باوجود غیرمجاز بودن رپ، اجرای نمایشی که در آن رپر معروف ( که کلیپ های او در شبکه های ماهواره ای پخش می شود) حضور دارد هنوز از سوی هیچ دستگاه نظارتی تاکنون کمترین تذکری به آنها نداده است.

اگرچه این مورد در آثار کارگردان این نمایش چیز عجیبی نیست و او بیش از نفس تئاتر و اندیشه موجود در آن دلبسته گیشه شده است و جذابیت اقتصاد تئاتر برای او از سایر جذبه های هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خصوصی؛ ایستگاه جدید خواننده های زیرزمینی

تئاتر خصوصی؛ ایستگاه جدید خواننده های زیرزمینی