مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1396 ساعت 05:112017-07-05اقتصادي

حسین مختار آیا Tehran Game Convention برگی دیگر از پروژه نفوذ- تغییر است؟


هدف از برگزاری نمایشگاه Tehran Game Convention که با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت Game Convention فرانسه صورت می گیرد، برقراری ارتباط میان فعالان صنعت بازی های رایانه ای در ایران با سرمایه گذاران و ناشران بین المللی و ورود بازی سازان ایرانی به بازارهای جهانی عنوان شده است.

- آیا " Tehran Game Convention" برگی دیگر از پروژه نفوذ- تغییر است؟ هدف از برگزاری نمایشگاه Tehran Game Convention که با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت Game Convention فرانسه صورت می گیرد، برقراری ارتباط میان فعالان صنعت بازی های رایانه ای در ایران با سرمایه گذاران و ناشران بین المللی و ورود بازی سازان ایرانی به بازارهای جهانی عنوان شده است.

حسین مختار در یادداشتی که در اختیار پایگاه تبیینی-تحلیلی دیدبان گذاشت با اشاره به فاز دیگری از پروژه نفوذ و تغییر درایران نوشت: آخر هفته، ایران میزبان رویدادی بزرگ در عرصه بازی های کامپیوتری است.

رویدادی که در کشور انعکاس چندانی نیافته است.

TGC یا همان Tehran Game Convention ، را می توان نمایشگاه و همایش بین المللی بزرگی دانست که همانطور که از اسمش پیداست، ماهیتی تجاری دارد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت Game Convention فرانسه صورت می گیرد، برقراری ارتباط میان فعالان صنعت بازی های رایانه ای در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین مختار آیا Tehran Game Convention برگی دیگر از پروژه نفوذ- تغییر است؟

حسین مختار آیا Tehran Game Convention برگی دیگر از پروژه نفوذ- تغییر است؟