مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1396 ساعت 13:252017-07-05اقتصادي

البرز به نمایشگاهی با استانداردهای جهانی نیاز دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: نمایشگاه بین المللی در تسهیل بازاریابی واحدهای تولیدی و تولیدات استان و کشور اهمیت به سزایی دارد و با توجه به ظرفیت بالقوه استان البرز در بخش صنعت، - کشاورزی و خدمات این مهم رونق تولید، ثروت و در نهایت اشتغال را به هم پیوند خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، عباد الله کامکار در نشستی که به منظور تسریع در تعیین تکلیف سایت نمایشگاه بین المللی استان البرز برگزار شد، اظهارکرد: نمایشگاه دائمی مکان مناسبی برای عرضه و ارائه توانمندی های استان در بخش های مختلف تولیدی٬ صنعتی٬ خدماتی و کشاورزی بوده و یکی از ضرورت های البرز است.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی یک نقطه قوت و ویترین اقتصادی استان است، بنابراین ما در استان برای ایجاد این مهم مکان مناسبی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم به صورت چندمنظوره این نمایشگاه را اجرایی کنیم.

کامکار تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی در تسهیل بازاریابی واحدهای تولیدی و تولیدات استان و کشور اهمیت به سزایی دارد و با توجه به ظرفیت بالقوه استان البرز در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات این مهم رونق تولید، ثروت و در نهایت اشتغال را به هم پیوند خواهد زد.

وی افزود: داشتن نمایشگاه دایمی و در حد استانداردهای جهانی یکی از نیازهای مهم استان است در این راستا با پیگیری ها و هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز به نمایشگاهی با استانداردهای جهانی نیاز دارد

البرز به نمایشگاهی با استانداردهای جهانی نیاز دارد