مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1396 ساعت 09:302017-07-07سياسي

تخصیص اعتبار 500 میلیونی برای ساخت موزه سفال لالجین


معاون امور عمرانی استاندار همدان از تخصیص اعتبار 500 میلیون تومانی برای ساخت موزه سفال لالجین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا عراقی شامگاه گذشته پنجشنبه 15 تیر در جشن یکسالگی جهانی شدن شهر سفال لالجین جهانی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال شادی مردم بوده و این حق مردم است به اولویت گردشگری برای توسعه استان اشاره کرد و گفت: این مهم با کمک نمایندگان مردم در مجلس و سایر مسئولان استان محقق خواهد شد.

وی نخستین مرحله برای تحقق این امر را توسعه زیرساختها عنوان کرد و افزود: راه آهن همدان که اردیبشهت ماه توسط رییس جمهور افتتاح شد و هفته آینده تعدادی از خانواده های معزز شهدا و خبرنگاران را به مشهد مقدس می برد بخشی از این توسعه است.

عراقی استان همدان را همچون بالنی تشبیه کرد و یادآور شد: توسعه و گسترش هر شهر وستان همدان منجر به توسعه و گسترش در سایر نقاط استان می شود.

معاون استاندار همدان در پایان از اقدامات انجام شده برای شهر جهانی لالجین سخن گفت و تصریح کرد: پیگیری پروژه های ساخت ساختمان میراث فرهنگی شهر لالجین، دفتر شهر جهانی سفال با سبک معماری ایرانی اسلامی، اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای موزه سفال لالجین و افزایش اعتبار برای شهرداری لالجین از جمله اقدامات صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 500 میلیونی برای ساخت موزه سفال لالجین

تخصیص اعتبار 500 میلیونی برای ساخت موزه سفال لالجین