مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1396 ساعت 11:402017-07-08سياسي

کارآفرینی نیاز به حساب بانکی پر و پیمان ندارد


یک کارآفرین نمونه کشوری با بیان اینکه در عرصه کارآفرینی همسران را همراه خود کردن از نکات کلیدی است، گفت: در راه اندازی کسب و کار یک حساب بانکی پر و پیمان نیاز نیست بلکه دیگران هستند که نداشته های شما را تأمین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه دانشور در سلسله نشست های خانه جوانان همدان با عنوان کارآفرینی و جوانان، با بیان اینکه بهترین سنی که افراد باید با خود بیندیشند و به نقاط قوت خود پی ببرند، اوایل جوانی و کمی در دوران نوجوانی است، اظهار کرد: در این سنین داشتن مطالعه علاوه بر کتاب های درسی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه هم دانشگاهیانم همه کارمند شدند اما بنده شرکت هایی را تشکیل دادم که افراد بسیاری از آنان دارای مدارک عالی دانشگاهی بوده و مشغول به کار هستند، گفت: خودشناسی گام نخست موفقیت است.

این کارآفرین نمونه کشوری با تأکید بر اینکه همه قرار نیست کارآفرین باشند اما باید هر کس خود را به خوبی بشناسد و در این راه گام بردارد، ادامه داد: افراد من وجودی خود را تک بُعدی ندانند و برای ابعاد مختلف شخصیتی برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرار نیست همه دنیای خود را با دیگران شریک کنید بلکه بخشی از دنیای خود از آن خود شماست، اظهار کرد: اهداف خود را در ابعاد مختلف شخصیتی تعیین کنید، انسان موجودی در ارتباط با دیگران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی نیاز به حساب بانکی پر و پیمان ندارد

کارآفرینی نیاز به حساب بانکی پر و پیمان ندارد