مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1396 ساعت 05:082017-07-09اقتصادي

مجید اسماعیل پور، صاحبه برجویی تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند


هدف این پژوهش بررسی تاثیر تصویر شرکت ها بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند است.

- چکیده امروزه در بازار های رقابتی برند یک الزام استراتژیک است که سازمان را در جهت ایجاد مزیت های رقابتی و کسب رضایت مشتری کمک می کند.

برند یک شرکت از جمله دارایی های نامشهود هر شرکتی است که ارزش بالایی برای هر شرکت ایجاد می نماید.

هدف این پژوهش بررسی تاثیر تصویر شرکت ها بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند است.

تحقیق حاضر از حیث هدف یک تحقیق کاربردی و از حیث نحوه گردآوری داده از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است.

جامعه آماری پژوهش را کلیه مصرف کنندگان صنایع غذایی محصولات دشت مرغاب (یک و یک) شهر بوشهر تشکیل می دهند.

حجم نمونه آماری 384 نفر تخمین زده شده است.

در این پژوهش از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است.

جهت آزمون مدل و فرضیه های پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد.

نتایج پژوهش نشان داد که تصویر شرکتها بر ارزش ویژه برند و رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین ارزش ویژه برند بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد.

کلیدواژه ها: تصویر شرکت؛ رضایت مشتری؛ ارزش ویژه برند؛ وفاداری به برند؛ تداعی برند نویسندگان: مجید اسماعیل پور: عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس - بوشهر صاحبه برجویی: دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید اسماعیل پور، صاحبه برجویی تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند

مجید اسماعیل پور، صاحبه برجویی تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند