مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1396 ساعت 10:492017-07-09فرهنگي

ستاره اسکندری به بازیگران سریال گیله وا پیوست


در ادامه ضبط سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان ستاره اسکندری به جمع بازیگران این سریال پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلمبرداری از سریال گیله وا با پیوستن ستاره اسکندری بازیگر نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران این سریال ادامه دارد.

پیش از این نیز هنرمندانی چون حمیدرضا پگاه ، مهران رجبی ، مهدی زمین پرداز ، امیرحسین هاشمی ، علی عطایی ، پریا مردانیان ، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق به ایفای نقش در سریال گیله وا پرداخته بودند و با اضافه شدن ستاره اسکندری به این جمع، ضبط این سریال در کیاشهر استان گیلان ادامه دارد.

فیلمبرداری سریال گیله وا به عنوان یکی از تازه ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج ار اواخر خرداد ماه در کیاشهر گیلان آغاز شده است و طبق پیش بینی ها ضبط این سریال تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

سریال گیله وا به تهیه کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری سریالی است که از دریچه ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می پردازد.

این سریال در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره اسکندری به بازیگران سریال گیله وا پیوست

ستاره اسکندری به بازیگران سریال گیله وا پیوست