مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1396 ساعت 08:182017-07-11سياسي

لزوم شناساندن موسسه رازی به نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی


شناساندن موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی آن به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان، - نماینده مردم کرج در مجلس گفت: شناساندن موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی آن به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان، برنامه و بوجه و امنیت ملی بسیار مهم است تا بهترین تصمیمات در خصوص این موسسه اتخاذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد کولیوند در نشست مشترک نمایندگان مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس که با حضور سردار عزیز اکبریان، دکتر مسعود هاشم زاده رییس موسسه رازی، معاونان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این موسسه برگزار شد، اظهار کرد: موسسه رازی با توجه به تاریخچه و قدمت آن مجموعه ای بسیار ریشه دار و عظیم بوده و با افکار و اهداف بلند بنیان نهاده شده است.

وی افزود: از زمان انقلاب تاکنون با توجه به تغییرات و فراز و نشیب هایی که در کشور ایجاد شده، نگرش ها و دیدگاه ها نسبت به موسسه رازی به عنوان مجموعه ای که پایه ریزی آن بر مبنای بیوتکنولوژی بوده و در جهان حتی از صنعت هسته ای نیز فراتر است، تغییر کرده است.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اهمیت بدان سبب است که این تولیدات علاوه بر سلامت انسان ها، با سلامت دام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناساندن موسسه رازی به نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی

لزوم شناساندن موسسه رازی به نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی