مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1396 ساعت 09:472017-07-11سياسي

عضو شورای اسلامی شهر تهران: احداث دو زیرگذر در منطقه یک تهران عملی نیست


احداث دو زیرگذر در منطقه یک تهران که از بزرگراه چمران تا دزاشیب و از میدان قدس تا میدان تجریش است قابلیت اجرایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی "، محسن سرخو در تذکرات پیش از دستور سیصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در منطقه یک تهران ساخت دو زیرگذر مطرح شده است که نه در برنامه پنج ساله دوم شهرداری و نه در بودجه های سالانه بوده است.

وی افزود: بر همین اساس قرار شده از بزرگراه چمران تا دزاشیب و از میدان قدس تا تجریش زیرگذرهایی را احداث شود که قطعاً احداث چنین زیرگذرهایی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد خواهد کرد چرا که آنجا فضای مناسب و بازی را ندارد.

سرخو گفت: در برنامه های شهرداری تهران نیز این بوده که میدان قدس و میدان تجریش تبدیل به پیاده راه شود و خیابان حمید جایگزین این مسیر قرار گیرد و در همین رابطه نیز شهردار قبلی منطقه یک چند ملک را خریداری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: از شهردار تهران تقاضا می کنیم نسبت به احداث این دو زیرگذر تذکر دهد و خارج از برنامه فعالیت عمرانی صورت نگیرد مگر اینکه مصوبه شورای شهر را داشته باشد.

وی افزود: اطلاع زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه نیز در بعضی از ایستگاه های مسیر صادقیه کار نمی کند و مسافران دچار سردرگمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر تهران: احداث دو زیرگذر در منطقه یک تهران عملی نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران: احداث دو زیرگذر در منطقه یک تهران عملی نیست