مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1396 ساعت 11:412017-07-12فرهنگي

هدی حدادی مطرح کرد کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود


برنده جایزه مدال طلای 2017 بهترین تصویرگر سالانه ادبیات کلاسیک آمریکا معتقد است افزایش میزان کتاب خوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و جامعه امروز نیازمند کتاب محور شدن جریانات اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، هدی حدادی نویسنده رمان نوجوان دلقک و برنده جایزه مدال طلای 2017 بهترین تصویرگر سالانه ادبیات کلاسیک آمریکا در بیستمین روز از تابستان 96 در نشست ادبی دو پنجره مهمان کودکان و نوجوانان کرمانی بود.

هدی حدادی تصویرگر و نویسنده کتاب کودک و نوجوان با بیان این که ادبیات کودک در کرمان با مدرسانی چون هوشنگ مرادی کرمانی شناخته شده است، گفت: در جامعه امروز ابتدا به موضوعاتی همچون اقتصاد، اجتماع و سلامت روان مردم پرداخته می شود و شاید نتوان هیچ گله ای از میزان کتاب خوانی مردم داشت، چرا که مسایل در جامعه پیرو جریانات اجتماعی هستند و جریان اجتماعی کتاب محور نیست.

وی با اشاره به این که افزایش میزان کتاب خوانی می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد، خطاب به نوجوانان حاضر در این نشست گفت: اگر نیت نویسنده شدن دارید باید خود را در معرض مطالعات مختلف قرار دهید.

این نویسنده با بیان این که مطالعه می تواند دیداری، شنیداری و با بهره گیری از حواس پنج گانه باشد، یادآور شد: هر فرد برای این که نویسنده موفقی باشد بایستی مطالعات جامعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدی حدادی مطرح کرد کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

هدی حدادی مطرح کرد کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود