مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1396 ساعت 11:562017-07-12بين الملل

دبکا فایل: محمد دحلان برای کنترل گذرگاه رفح، در نوار غزه ارتش تشکیل می هد


یک وبگاه صهیونیستی اعلام کرد رییس سابق سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان که زمزمه ریاست وی بر دولت فلسطین در نوار غزه به گوش می رسد برای کنترل گذرگاه رفح یک ارتش تشکیل خواهد داد.

- "، وبگاه دبکا فایل نزدیک به اطلاعات رژیم صهیونیستی در گزارشی به اخبارهای اخیر مبنی بر توافق حماس با محمد دحلان رییس سابق سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان پرداخت و نوشت وی به دنبال تشکیل ارتشی در نوار غزه برای کنترل گذرگاه رفح است.

در این گزارش آمده است: اینکه گفته می شود گذرگاه رفح به دحلان تحویل داده می شود، به چه معناست چرا مصر می خواهد این کار را کند و حماس چگونه موافقت کرده است؟ آیا دحلان، ارتش خاصی که قادر به اداره نوار غزه باشد، دارد یا اینکه توافقی سه جانبه میان مصر، حماس و دحلان شکل گرفته مبنی بر اینکه دحلان که حدود 10 سال است نوار غزه را ترک کرده به این منطقه باز گردد؟ دبکافایل در پاسخ به این سوالات گفته است: گردان های القسام شاخه نظامی حماس با تحولات اخیر در روابط حماس با دحلان و تحویل کنترل گذرگاه رفح به دحلان مخالف است.

دحلانی که در حال حاضر نیروی انسانی برای اداره گذرگاه رفح ندارد اقدام به تشکیل دوباره ارتشی از نیروهای امنیتی سابق و اعضای جنبش فتح خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبکا فایل: محمد دحلان برای کنترل گذرگاه رفح، در نوار غزه ارتش تشکیل می هد

دبکا فایل: محمد دحلان برای کنترل گذرگاه رفح، در نوار غزه ارتش تشکیل می هد