مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1396 ساعت 07:452017-07-13اقتصادي

اختصاص 25 درصد اعتبارات وزارت بهداشت به سیستان وبلوچستان


رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار با اشاره به اختصاص 25 درصد اعتبارات وزارت بهداشت به سیستان وبلوچستان گفت: از سال 57تا 92 تنها 30 میلیارد تومان در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی چابهار سرمایه گذاری شده و این درحالی که تنها در 4 سال گذشته 80 میلیارد تومان .

- رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار با اشاره به اختصاص 25 درصد اعتبارات وزارت بهداشت به سیستان وبلوچستان گفت: از سال 57تا 92 تنها 30 میلیارد تومان در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی چابهار سرمایه گذاری شده و این درحالی که تنها در 4 سال گذشته 80 میلیارد تومان در توسعه زیرساخت ها هزینه شده است.

دکتر مصطفی احمدی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در چابهار با اشاره به توسعه شاخص های بهداشتی و درمانی در چابهار اظهار کرد: تنها در 4 سال اخیر بیش از دو برابر اعتبارات درمانی 30 سال گذشته برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهر 260 هزار نفری چابهار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دو سال پیش مقام عالی وزارت به شهرستان چابهار عملیات احداث 8 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آغاز شد.

وی افزود: 5 مرکز بهداشت شهری به بهره برداری رسیده و این درحالی است که 3 مرکز خدمات سلامت روستایی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد به زودی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 درصد اعتبارات وزارت بهداشت به سیستان وبلوچستان

اختصاص 25 درصد اعتبارات وزارت بهداشت به سیستان وبلوچستان