مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1396 ساعت 13:402017-07-13حوادث

دستگیری سارق خوابگاه دختران دانشگاه بهشتی


"مدارک شناسایی دانشجویان را به خاطر آن سرقت می کردم که بتوانم از کارت های دانشجویی آنها برای تردد در سطح دانشگاه های تهران استفاده کنم .

- زن سارقی که با استفاده از کارت های دانشجویی سرقتی وارد دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی شده و اقدام به سرقت می کرد در جریان تحقیقات پلیسی کاراگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی دستگیرشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر فعالیت یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه در مخفیگاهش واقع در شرق تهران، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی دقیق این مکان واقع در خیابان شهید مدنی و انجام هماهنگی با دادیار شعبه دهم دادسرای ناحیه 4 تهران، به این محل اعزام و در بازرسی از آنجا موفق به کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه از جمله دو دستگاه لپ تاپ شدند.

اظهارات دانشجوی دانشگاه بهشتیبا بررسی مشخصات دو دستگاه لپ تاپ کشف شده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که هر دو لپ تاپ دارای سابقه سرقت بوده و متعلق به یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است.

با حضور دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه چهارم آگاهی، وی ضمن شناسایی دو دستاه لپ تاپ در خصوص نحوه سرقت اموالش به کارآگاهان گفت : 25 اردیبهشت ماه در داخل کلاس دانشگاه حضور داشتم؛ یکی از لپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق خوابگاه دختران دانشگاه بهشتی

دستگیری سارق خوابگاه دختران دانشگاه بهشتی