مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1396 ساعت 16:052017-07-13بين الملل

روزنامه تایمز: امارات از فکر تعطیلی شبکه الجزیره بیرون آمده است


" در حالی که وزارت امور خارجه امارات در پیامی به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به سخنان مقامات این سازمان درخصوص شبکه الجزیره پاسخ داد، روزنامه انگلیسی نوشت: امارات از درخواست بستن شبکه الجزیره کوتاه آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی تایمز امروز (پنجشنبه) نوشت: امارات از درخواست بستن شبکه الجزیره عقب نشینی کرده در حالی که یک منبع آگاه نیز پیش بینی کرد، ریاض با این درخواست موافقت کند.

این روزنامه در گزارشی نوشت: کشورهای حوزه خلیج فارس که قطر را تحریم کرده اند درخواست بستن شبکه الجزیره را از بین خواسته هایشان حذف خواهند کرد.

این گزارش به اظهارات نوره الکعبی، وزیر مشاور در امور شورای ملی امارات استناد کرده که گفته کشورش خواهان تغییرات ریشه ای و احیای ساختار این شبکه به جای تعطیلی آن است.

این گزارش همچنین به نقل از یک مقام سعودی که خواست نامش فاش نشود، آورده است، پیش بینی می شود ریاض نیز با این درخواست موافقت کند.

این گزارش اشاره می کند، درخواست تعطیلی شبکه و شبکه های وابسته به آن از جمله شبکه الجزیره انگلیسی یکی از درخواست های اصلی چهار کشور تحریم کننده بود اما شاهزاده زید رعد الحسین، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل درخواست این کشورها در این زمینه را محکوم کرده و آن را هجمه ای بی سابقه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه تایمز: امارات از فکر تعطیلی شبکه الجزیره بیرون آمده است

روزنامه تایمز: امارات از فکر تعطیلی شبکه الجزیره بیرون آمده است