مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1396 ساعت 16:252017-07-13اقتصادي

افزایش پروازهای اهواز - رامسر


درپی استقبال مسافران استان های جنوبی برای دیدن مناظر زیبا و بکر شهرهای ساحلی غرب مازندران از طریق ناوگان حمل ونقل هوایی ، پروازهای مسیررفت و برگشت اهواز - رامسر افزایش یافت.

مدیرایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر روز پنجشنبه دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت : درپی دریافت مجوز ، این پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در این منطقه برقرار می شود.

خلیل غلامی افزود : با اینکه یک ماه پیش شرکت هواپیمایی نفت در روزهای سه شنبه و جمعه با استفاده از یک فروند هواپیمای 60 نفره اقدام به جابه جایی مسافران این مسیر پروازی کرده است اما به علت استقبال چشمگیر مسافران در ارائه خدمات پاسخگو نیست.

وی اظهار داشت : این پروازها از روز چهارشنبه 28 تیرماه جاری توسط یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه رامسر برقرار می شود ضمن آنکه طبق گزارش های دریافتی مسافران برای دریافت بلیت استقبال خوبی هم نشان داده اند.

در حال حاضر درتمامی روزهای هفته پرواز در فرودگاه رامسر در مسیر های رفت و برگشت تهران - رامسر ، مشهد - رامسر و اهواز - رامسر برقرار است.

شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه ، آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای اهواز - رامسر

افزایش پروازهای اهواز - رامسر