مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1396 ساعت 15:052017-07-15ورزشي

ایجاد سالن های ورزشی و خوابگاه نیاز اساسی ورزش استان است


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، ایجاد خوابگاه و سالن های مناسب ورزشی را از جمله نیازهای اساسی استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد جولایی روز شنبه(24 تیرماه) در نشست روسای هیات های ورزشی و سمن های استان با وزیر ورزش و جوانان که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان سرشار از استعداد و توانایی است اما در کنار آن مشکلات و نیازهای زیادی دارد که باعث عدم پیشرفت حوزه ورزش کردستان به نحو شایسته شده است.

وی افزود: این نیازها فقط مختص استان کردستان نبوده و در سایر استان ها هم وجود دارد، اما در کردستان بسیار بیشتر است و مانع از شکوفایی استعدادهای استان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: از زمانی که تصدی مدیریت این اداره کل را در دست گرفتم 140 پروژه از صفر تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود داشت که اکثرا تعطیل و نیمه تعطیل بودند.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این پروژه ها تاکنون 45 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است، بیان کرد: گرچه بسیاری از این پروژه ها انجام شده است اما مواردی هنوز به دلیل کمبود اعتبار به اتمام نرسیده که از مهمترین نیازهای استان هستند.

جولایی در ادامه سخنان خود، تغییر پی در پی مدیران کل این اداره را موجب عدم پیشرفت حوزه ورزش و جوانان کردستان دانست و گفت: اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سالن های ورزشی و خوابگاه نیاز اساسی ورزش استان است

ایجاد سالن های ورزشی و خوابگاه نیاز اساسی ورزش استان است