مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1396 ساعت 17:352017-07-15فرهنگي

در جلسه ی مشترک سینمایی ها با انجمن اهدای عضو چه گذشت؟


رییس انجمن اهدای عضو در جلسه مشترک با مدیران دومین جشنواره فیلم سلامت از اعلام آمادگی این انجمن برای همراهی و همکاری با سینماگران کشورمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت، جلسه مشترک مدیران انجمن اهداء عضو و دست اندرکاران دومین جشنواره فیلم سلامت برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرعامل انجمن اهداء عضو ایران گفت: سال گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم سلامت بسیاری از حاضرین و مدیران جشنواره کارت اهداء عضو را پر کردند.

کتایون نجفی زاده ادامه داد: بهتر است درباره فیلم هایی که قرار است درباره اهداء عضو ساخته می شود از مشاوره های ما استفاده کنند تا مواردی که در فیلم هایشان به تصویر می کشند صحیح باشد.

اگر فیلمسازانی که می خواهند درباره موضوع اهداء عضو فیلم بسازند فیلمنامه شان مورد تایید ما باشد به آنها لوکیشن هایی در بیمارستان ها برای ساخت فیلمشان معرفی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فیلم فصل نرگس با مشاوره انجمن اهداء عضو ساخته شده است و وقتی تمام شد توسط خود ما بازنگری شد و حتی ایراد کوچکی که داشت و برطرف شد و ایده این اثر جدید و کارشناسی شده بود.

وی ادامه داد: ما می توانیم با همراهی با فیلمسازان امکانات مورد نظر آنان را برای فیلمسازی از جمله رفتن به داخل بیمارستان ها و یا تماس با اهداکنندگان عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ی مشترک سینمایی ها با انجمن اهدای عضو چه گذشت؟

در جلسه ی مشترک سینمایی ها با انجمن اهدای عضو چه گذشت؟