مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 08:262017-07-16ورزشي

نامه 6 کشور عربی به فیفا برای گرفتن امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 از قطر


رییس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که 6 کشور عربی از فیفا درخواست کرده اند که امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 را از قطری ها بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،تنش های سیاسی بعد از بروز اختلاف میان قطر، همسایگان عربی اش و چند کشور آفریقایی همچنان ادامه دارد و به روابط ورزشی میان این کشورها هم کشیده شده است.

حالا 6 کشور عربی که ماه گذشته روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده اند، از فیفا درخواست کرده اند که امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 را از قطر بگیرند و آن را تهدید به تحریم هم کرده اند.

عربستان سعودی، یمن، موریتانی، امارات، بحرین و مصر با ارسال نامه هایی به فیفا از نهاد حاکم بر دنیای فوتبال درخواست کرده اند که میزبانی جام جهانی 2022 را لغو کند.

جانی اینفانتینو، رییس فیفا در این خصوص به سایت سوییسی The Locals گفت: این کشورها به فیفا در خصوص خطراتی که امنیت و جان هواداران و بازیکنان را در کشوری که مهد و قلعه تروریسم است، نگران می کند.

اینفانتینو در ادامه عنوان کرد که این کشورها با استناد به بند 85 قوانین فیفا که اجازه تغییر میزبان جام جهانی در شرایط اضطراری را می دهد، درخواست کرده اند که امتیاز میزبانی را از کشوری که او با به حمایت از تروریسم متهم می کنند، بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 6 کشور عربی به فیفا برای گرفتن امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 از قطر

نامه 6 کشور عربی به فیفا برای گرفتن امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 از قطر