مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 09:352017-07-16اقتصادي

آزادی مشروط مصرف خمیر مرغ در سوسیس و کالباس


معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی اعلام کرد که بر اساس مذاکرات صورت گرفته با سازمان غذا و دارو و دیگر دستگاه های نظارتی مانند سازمان استاندارد مصرف خمیر مرغ در سوسیس و کالباس کمتر از 60 درصد با شرایط خاصی مجاز اعلام شده است و برای دریافت .

- معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی اعلام کرد که بر اساس مذاکرات صورت گرفته با سازمان غذا و دارو و دیگر دستگاه های نظارتی مانند سازمان استاندارد مصرف خمیر مرغ در سوسیس و کالباس کمتر از 60 درصد با شرایط خاصی مجاز اعلام شده است و برای دریافت مجوز تولید این محصول در کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی مذاکره و بررسی های کارشناسی همچنان ادامه دارد.

فرهمند صالح زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مذاکرات و توافقات صورت گرفته بین سه دستگاه نظارتی سازمان غذا و دارو، سازمان استاندارد و سازمان دامپزشکی مقرر شد تا کارگاه های فرآورده های گوشتی که پیش از این برای استفاده از خرید مرغ مجوز داشته اند، می توانند بر اساس شروط خاصی در فرآورده های گوشتی سوسیس و کالباس کمتر از 60 درصد از خمیر مرغ تولید شده در واحد خود استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس این شروط که در اصلاحیه استاندارد فرآورده های گوشتی سوسیس و کالباس آمده است، تاکید شده که در کارخانجات سوسیس و کالباسی که در پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی مشروط مصرف خمیر مرغ در سوسیس و کالباس

آزادی مشروط مصرف خمیر مرغ در سوسیس و کالباس