مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 10:552017-07-16سياسي

علی ربیعی؛ وزیری که می توانست ژنرال باشد اما نخواست...


مطبوعات و رسانه ها در حالی از 6 وزیر کنونی به عنوان ژنرال هایی با بخت ابقا یاد می کنند که وزیر کار سابقه بیشتری در ارتباط با رسانه ها دارد اما.

- عصر ایران- با نزدیک شدن زمان معرفی وزیران پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی که احتمالا بلافاصله پس از آیین سوگند رییس جمهوری در روز چهاردهم مرداد ماه خواهد بود رایزنی و حدس و گمان درباره وزیرانی که می مانند و وزیرانی که جای خود را به دیگران می دهند بالا گرفته است.

برخی رسانه ها به 6 وزیر کنونی لقب ژنرال داده از آنها به عنوان ماندنی های کابینه یاد می کنند یا خواستار ابقای آنان هستند.

این 6 وزیر عبارتند از: - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به خاطر برجام- بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به سبب افزایش تولید نفت و قراردادهای سرمایه گذاری- علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی به دلیل کاهش نرخ تورم- عباس احمد آخوندی به سبب قرارداد های خرید هواپیماهای نو- محمود واعظی وزیر ارتباطات به خاطر تلگرام و - سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به سبب طرح تحول سلامت هیچ یک از اینها البته نسبتی با مطبوعات و رسانه ها ندارند در حالی که یکی از وزیران دولت سابقه روزنامه داری و حتی کمی هم اشتهار روزنامه نگاری دارد و به قاعده باید مورد توجه رسانه ها قرار می گرفت و به جای 6 ژنرال از 7 ژنرال یاد می کردند اما این اتفاق نیفتاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی ربیعی؛ وزیری که می توانست ژنرال باشد اما نخواست...

علی ربیعی؛ وزیری که می توانست ژنرال باشد اما نخواست...