مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 11:502017-07-16سياسي

انتشار نخستین «نکته»/«جام زهر در نبود آیت الله»


نخستین شماره هفته نامه اجتماعی اقتصادی «نکته» در 16 صفحه با قطع روزنامه ای منتشر شد؛ البته 19 شماره از این هفته نامه پیشتر با نام و رویکردی دیگر روی دکه رفته و به همین دلیل روی جلد آن شماره 20 قید شده است.

- نخستین شماره هفته نامه اجتماعی اقتصادی نکته در 16 صفحه با قطع روزنامه ای منتشر شد؛ البته 19 شماره از این هفته نامه پیشتر با نام و رویکردی دیگر روی دکه رفته و به همین دلیل روی جلد آن شماره 20 قید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنوان نخست این هفته نامه در شماره اول با تیتر جام زهر در نبود آیت الله به نخستین سالروز پذیرش قطعنامه 598 پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته و این پرسش را مطرح کرده که اگر امام (ره) در سال 67 آن قطعنامه را نمی پذیرفت و جنگ ادامه پیدا می کرد، چه می شد؟ در دیگر مطالب این هفته نامه به مانور رسانه ای یکی از مردان اصولگرا و سیاسی ایران برای ورود به کابینه دوازدهم اشاره و به توییت های متناقض یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس نیز پرداخته شده است.

هفته نامه نکته در صفحه رسانه، با یادداشت، اینفرگرافی و نقدی تند و تیز از وضعیت نابسامان انتشار روزنامه ها در کشور سخن گفته و نسبت به درخطر بودن اعتبار روزنامه نگاری هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نخستین «نکته»/«جام زهر در نبود آیت الله»

انتشار نخستین «نکته»/«جام زهر در نبود آیت الله»