مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 09:052017-07-17اقتصادي

صادرات طلای ایرانی صفر شده است


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: طی سال های گذشته صنف ما دچار آسیب های بسیار شده و اکنون صادرات طلا به رقمی نزدیک به صفر رسیده است، - درحالیکه تایلند 26 میلیارد دلار و ترکیه حدود 17 میلیارد دلار درآمد از طریق صادرات طلا و جواهر دارند.

عبدالله محمد ولی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: طی سال های گذشته هزینه های سربار موجب شده که شرایط تولید طلا و جواهر در کشور مناسب نباشد و همکاران ما با 0.

1 ظرفیت خود کار کنند.

وی ادامه داد: هزینه های متعددی مانند بیمه و عوارض مختلفی که از سوی شهرداری اخذ می شود و همچنین مالیات بر ارزش افزوده و شیوه دریافت آن در مجموع شرایطی ایجاد کرده که تولید طلا در کشور گران تمام می شود.

بر همین اساس عده ای به فکر واردات طلا افتاده و برخی هم سوء استفاده کرده و این کار را به شیوه قاچاق انجام می دهند که در نهایت این موضوع هم تاثیرات خاص خود را روی فعالیت صنف ما بر جای گذاشته و موجب می شود در عمل بازار طلا بی رونق شود.

محمد ولی با تاکید بر اینکه هیچ کس قبول ندارد که صنایع و حرفه ها از پرداخت مالیات سر باز زنند، گفت: در خصوص مالیات بر ارزش افزوده لازم است در شیوه دریافت تغییراتی صورت گیرد تا صنایع بتوانند بار دیگر در شرایط بهبود قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات طلای ایرانی صفر شده است

صادرات طلای ایرانی صفر شده است