مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:052017-07-17سياسي

تلویزیون اجازه دهد در بحث آموزش جنسی فراتر برویم


مجید قناد درباره لزوم آموزش ایمنی جنسی به کودکان در رسانه و اینکه تلویزیون تا چه میزان خود را موظف می داند مسائل آموزشی را پررنگ تر به کودکان آموزش دهد مطالبی را بیان کرد.

- این برنامه ساز پیشکسوت تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار سرویس رسانه ایسنا گفت: تلویزیون رسانه ای است که باید به شکل خاص خود این آموزش ها را به کودکان ارائه دهد؛ به عنوان مثال در برنامه هایی که تاکنون داشته ایم تلاش کرده ایم، قدرت نه گفتن را به مخاطب کودک یاد بدهیم؛ اینکه کودک بتواند در برابر درخواستی که از او می شود این قدرت را داشته باشد که پاسخ دهد البته باید این جنس مسائل پله پله شکافته شود.

قناد با تاکید بر اینکه آموزش برای کودکان در وهله ی اول باید از طریق خانواده کودک صورت بگیرد، گفت: آموزش های اولیه ایمنی جنسی باید در وهله ی اول از سوی والدین و خانواده ها به کودک اطلاع رسانی شود؛ چراکه بسیاری از مسائل از خود خانواده نشأت می گیرد.

بنابراین والدین باید با ظرافت خاص بچه ها را با این مقوله آشنا کنند.

این برنامه ساز قدیمی تلویزیون با اعتقاد بر اینکه تلویزیون هم به عنوان یک معلم می تواند نقش موثری در آموزش کودکان ایفا کند، بیان کرد: تلویزیون باید اجازه بدهد تا برنامه سازان ما تا جایی که احساس کنند به جایی لطمه نمی خورد، بازتر حرف بزنند و در برخی مباحث آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اجازه دهد در بحث آموزش جنسی فراتر برویم

تلویزیون اجازه دهد در بحث آموزش جنسی فراتر برویم