مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:312017-07-17سياسي

اقدام قوه قضاییه در رسیدگی به اتهامات حسین فریدون شایسته تقدیر است


عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اقدام قوه قضاییه که رسیدگی به اتهامات برادر رییس جمهور را در پیش گرفته، اقدام خوبی است؛ - اما کافی نیست.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید مسعود رشید در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه قوه قضاییه برای ورود به پرونده حسین فریدون، برادر رییس جمهور گفت: با توجه به شائبه هایی که در مورد فریدون وجود داشته، انتظار این بود که قوه قضاییه به این شائبه ها زودتر رسیدگی کند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اقدام قوه قضاییه از این جهت که رسیدگی به اتهامات برادر رییس جمهور را در پیش گرفته، اقدام خوبی است؛ اما این کافی نیست، چون پروسه رسیدگی به این اتهامات خیلی طولانی شده است، افزود: پرونده مهدی هاشمی 12 سال در قوه قضاییه دست به دست شد و این در حالی است که پرونده اتهامات آقازاده ها و مسئولان باید زودتر از اینها رسیدگی شوند.

رشید با تاکید بر اینکه قوه قضاییه در برخورد با اتهامات مسئولان باید با قاطعیت بیشتری عمل کند، افزود: روند برخورد با آقازاده ها و مسئولان خطاکار در دوره آیت الله لاریجانی شروع شده و این اتفاق مبارکی است، اما اینکه رسیدگی به پرونده ها کند پیش می رود، دردناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قوه قضاییه در رسیدگی به اتهامات حسین فریدون شایسته تقدیر است

اقدام قوه قضاییه در رسیدگی به اتهامات حسین فریدون شایسته تقدیر است