مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 12:352017-07-20فرهنگي

هنر و تجربه فیلمسازان را جسور می کند


اکبر نبوی کارشناس مجری سینمایی «چشم شب روشن» 28 تیر با همایون اسعدیان و شهرام مکری به واکاوی ماهیت، رویکرد و عملکرد گروه هنر و تجربه پرداخت.

- اکبر نبوی کارشناس مجری سینمایی چشم شب روشن 28 تیر با همایون اسعدیان و شهرام مکری به واکاوی ماهیت، رویکرد و عملکرد گروه هنر و تجربه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چشم شب روشن ، اکبر نبوی در ابتدا ضمن گرامیداشت سالروز درگذشت خسرو شکیبایی، درگذشت حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفت و از وی به عنوان یکی از بدنه های اصلی سینمای دفاع مقدس یاد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: گروه سینمایی هنر و تجربه در سینمای ما طی سال های اخیر با حمایت حجت الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی شکل گرفت.

این منتقد از شهرام مکری به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری هنر و تجربه نام برد و از وی پرسید: چه بحث ها و ضرورت هایی بین افرادی چون شما و جمال امید، هوشنگ گلمکانی، ایرج تقی پور، سیف الله صمدیان، جعفر صانعی مقدم و امیرحسین علم الهدی با حجت الله ایوبی به وجود آمد که گروه هنر و تجربه شکل گرفت؟ مکری کارگردان سینما در پاسخ نبوی گفت: من با دعوت در شورای سیاست گذاری هنر و تجربه حضور پیدا کردم و تا پیش از دعوت من به این شورا، سیاست هایی وجود داشت و من در جریان بازتاب این سیاست ها قرار گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر و تجربه فیلمسازان را جسور می کند

هنر و تجربه فیلمسازان را جسور می کند