مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 15:052017-07-22پزشكي

وجود 1200 بیمار هموفیلی در خراسان رضوی


رییس کانون هموفیلی شاخه خراسان گفت: بالغ بر 1200 بیمار هموفیلی در خراسان رضوی وجود دارد این آمار در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد 545 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی یزدی امروز 31 تیر ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته هموفیلی در کلینیک سرور برگزار شد، در خصوص مشکلات بیماران هموفیلی، اظهار کرد: در حال حاضر موضوع دارو از مهم ترین مشکلات بیماران هموفیلی است، شرکت های دارویی به دلیل عدم پرداخت به موقع سازمان های بیمه گر کمبود دارو دارند.

وی ادامه داد: حدود یک ماه است که داروها به صورت دست و پا شکسته وارد داروخانه ها می شود، این موضوع زنگ خطری برای جامعه هموفیلی است، امیدوار هستیم دولت در این زمینه تدبیری بیاندیشد تا بیماران دچار مشکلات بیشتر نشوند.

رییس کانون هموفیلی شاخه خراسان با اشاره به اینکه واحد دندانپزشکی کلینیک سرور از معضلات ماست، عنوان کرد: با توجه به اینکه پزشکان این بخش در حال گذراندن دوره طرح خود بودند و طرح آن ها تمام شده است در حال حاضر این بخش با یک دندانپزشک اطفال فعال بوده که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است.

یزدی افزود: اگرچه با دانشگاه علوم پزشکی قراردادی منعقد شده که بیماران را به دانشکده دندانپزشکی ارجاع دهیم، اما بعد مسافت، هماهنگی برای پذیرش بیماران و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1200 بیمار هموفیلی در خراسان رضوی

وجود 1200 بیمار هموفیلی در خراسان رضوی