مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 10:202017-07-23سياسي

روحانی نباید تنها بماند


حسن روحانی با انتخاب وزاریی همراه و همسو که حاضر باشند برای تحقق برنامه های او و مطالبات مردم هزینه بدهند، می تواند هم کارایی دولت دوم خود را افزایش دهد و هم تیمی منسجم برای دفاع از دولت در برابر تخریب های مخالفان خود داشته باشد.

- این گونه بار اصلی دفاع از دولت بر دوش تنها او نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که حدود دو هفته تا مراسم تحلیف رییس جمهور باقی مانده، همچنان گمانه زنی ها درباره ترکیب کابینه دولت دوازدهم ادامه داشته و هر روز اخبار ضد و نقیض و البته تایید نشده درباره وزاری دولت بعدی مطرح می شود.

این اخبار در حالی مطرح می شود که دولتی ها می گویند که رییس جمهور در حال ارزیابی از عملکرد وزرای دولت یازدهم و نظرخواهی از جریان های سیاسی مختلف برای انتخاب وزرای جدید بوده و هنوز لیست وزرا تهیه نشده است.

البته برخی وزرا خودشان اعلام کرده اند که در دولت بعدی حضور نخواهند داشت و برخی هم گفته اند که نام آن ها در لیست وزاری پیشنهادی روحانی به مجلس وجود خواهد داشت.

در این بین اخباری هم از فشار برخی گروه ها و جریان های سیاسی و برخی نهادها بر روحانی برای انتخاب اعضای کابینه وجود دارد که محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در این باره می گوید: روحانی بسیار مقاوم است و هیچ فشاری بر او موثر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی نباید تنها بماند

روحانی نباید تنها بماند