مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 10:552017-07-23اقتصادي

ابیانه، کلیسای وانک و محور تاریخی اصفهان در نوبت ثبت جهانی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر مثلث طلایی گردشگری بین سه استان اصفهان، یزد و فارس ایجاد شده است و با ثبت جهانی یزد این مثلث می تواند قوی تر در گردشگری جهان حضور یابد.

- فریدون الهیاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هر اثری در ایران که ثبت جهانی می شود موجب توسعه گردشگری کشور شده و علاوه بر اینکه ثمرات این ثبت، می تواند محل مورد نظر را متحول کند، فرصت هایی را نیز برای کشور ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان یک فرصت و ظرفیت عظیم برای گردشگری کشور محسوب می شود، افزود: سفر گردشگران خارجی به ایران صرفا به اصفهان یا هر شهر دیگری خلاصه نمی شود و باید برنامه ریزی شود تا همه از این مهم بهره مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت جهانی شهر یزد به عنوان یک اتفاق ارزشمند تاریخی و ظرفیتی فوق العاده برای گردشگری کشور است، ادامه داد: در حال حاضر مثلث طلایی گردشگری بین سه استان اصفهان، یزد و فارس ایجاد شده است و رابطه گردشگری بین این سه استان بیش از پیش شده است و امروز با ثبت جهانی یزد می توانیم بگوییم که این مثلث می تواند قوی تر در گردشگری جهان حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابیانه، کلیسای وانک و محور تاریخی اصفهان در نوبت ثبت جهانی

ابیانه، کلیسای وانک و محور تاریخی اصفهان در نوبت ثبت جهانی