مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 12:452017-07-23پزشكي

مسافران در رستوران های دارای وضعیت بهداشتی مناسب غذا بخورند


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بر مصرف غذاهای حاضری در رستوران های دارای وضعیت بهداشتی مناسب در طول سفر تاکید کرد.

- رسول انتظار مهدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: باید توجه داشت که در طول مسافرت از غذاهای آماده و حاضری به مقدار کم استفاده شود و در صورت مصرف این غذاها، رستوران های دارای وضعیت بهداشتی مناسب انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه ظاهر رستوران، وضعیت کارکنان و شرایط بهداشتی محیط آن باید مناسب بوده و کارکنان رستوران دارای کارت بهداشتی معتبر باشند، گفت: وضعیت بهداشتی سالن، سرویس های بهداشتی، کارگران و غیره تا حدودی می تواند معیار سنجش بهداشت یک رستوران باشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: توصیه می شود در رستوران ها به جای سالاد و سبزی که احتمال آلودگی آنها زیاد است، ماست مصرف شود و یا خیار و گوجه هایی که به خوبی شسته شده و سالمند در کنار غذا میل شوند.

انتظار مهدی خاطرنشان کرد: مسمومیت غذایی می تواند به صورت فردی و یا جمعی افراد را مبتلا کند که بیشتر این مسمومیت ها در اثر عدم پخت کامل مواد گوشتی، خرابی محصولات لبنی و بیرون ماندن غذاهایی همچون سالاد ها (الویه، کلم، فصل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران در رستوران های دارای وضعیت بهداشتی مناسب غذا بخورند

مسافران در رستوران های دارای وضعیت بهداشتی مناسب غذا بخورند