مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 13:202017-07-24سياسي

افزایش تعداد معتادان با اجرای طرح «توزیع موادمخدر دولتی»


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به پیشنهاد طرح "توزیع مواد مخدر دولتی" گفت: توزیع بی حد و حصر و کاملاً آزادانه موادمخدر در سطح جامعه در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و باعث افزایش میزان اعتیاد و گرایش افراد به سمت و سوی مصرف مواد مخدر می شود.

- افزایش تعداد معتادان با اجرای طرح توزیع موادمخدر دولتی سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به پیشنهاد طرح "توزیع مواد مخدر دولتی" گفت: توزیع بی حد و حصر و کاملاً آزادانه موادمخدر در سطح جامعه در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و باعث افزایش میزان اعتیاد و گرایش افراد به سمت و سوی مصرف مواد مخدر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پرویز افشار در خصوص مصوبه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مبنی بر طرح " توزیع مواد مخدر دولتی " گفت: طی چند روز گذشته خبری به نقل از سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص این طرح در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا شبیه توزیع و تعیین سهمیه تریاک و مواد مخدری است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برای تعدادی از معتادان به ویژه معتادان سنین بالا در کشور انجام می شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از توجه نمایندگان و دغدغه خاطری که نسبت به حوزه مبارزه با مواد مخدر دارند، افزود: نمایندگان مجلس زحمات زیادی را برای تصویب بندهای مرتبط با مبارزه همه جانبه با مواد مخدر در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد معتادان با اجرای طرح «توزیع موادمخدر دولتی»

افزایش تعداد معتادان با اجرای طرح «توزیع موادمخدر دولتی»