مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 08:402017-07-25دانش

بی توجهی به فرصت های طلایی استان قزوین


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: با توجه به فرصت های طلایی شهر قزوین و ظرفیت زیاد آن در حوزه های مختلف، اما هنوز استفاده مطلوب و ملموس از این فرصت ها نشده است.

- حسین مهدیخانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شهر قزوین یکی از شهرهای بزرگ، بااهمیت و توسعه یافته ایران است که بر اساس تحقیقات باستان شناسان اساس شهر قزوین متعلق به دوران ساسانیان بوده و قدمت تاریخی و باستانی آن سبب شده تا قزوین دارای اماکن تاریخی بسیاری باشد.

وی افزود: ازجمله اماکن استان می توان به کاروانسراهایی چون سعدالسلطنه و گلشن، گرمابه هایی چون قجر و سردار، میمون قلعه، آب انبار سردار، چهار انبیا، کاخ چهل ستون، امامزاده حسین، مسجد جامع، مسجدالنبی و بازار قزوین اشاره کرد.

مهدیخانی یادآور شد: قزوین به واسطه خوشنویسـان و هنرمندان بـزرگـی‎ کـه داشته‎‎‎،‎ به عنوان‎‎ پایتخت‎ خوشنویسی‎‎ ایران معرفی شده است و همواره به صورت‎ یکی‎ از قطب های خوشنویسی‎ در کشور و حتی‎ در جهان‎ مطرح‎ است بنابراین می توان از این پتانسیل استفاده کرد.

وی ادامه داد: از دیگر پتانسیل های شهر قزوین می توان به موقعیت جغرافیایی این شهر و قرار گرفتن در مسیرهای ارتباطی استان های شمالی و غربی کشور و مجاورت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به فرصت های طلایی استان قزوین

بی توجهی به فرصت های طلایی استان قزوین