مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 14:402017-07-25فرهنگي

دوره «سلام کوچولو» تمام شده/موسیقی «جمعه ایرانی» مشکل داشت


مدیر رادیو ایران صبح امروز در نشست خبری به منظور اعلام ویژه برنامه نخستین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو با عنوان «ایران من» با اعتقاد بر اینکه رادیو همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده است، - دوره سلام کوچولو تمام شده/موسیقی جمعه ایرانی مشکل داشت مدیر رادیو ایران صبح امروز در نشست خبری به منظور اعلام ویژه برنامه نخستین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو با عنوان ایران من با اعتقاد بر اینکه رادیو همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده است، اظهار کرد: نظرسنجی هایی که صورت گرفته نشان می دهد طی 15 سال گذشته مخاطبان رادیو تغییر و ریزشی نداشته است.

رادیو بین 28 تا 31 درصد مخاطب دارد و دلیل آن هم مزیت نسبی است که از آن برخوردار است و همچنان جایگاه خود را در سپهر رسانه ای مردم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری نخستین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو با عنوان ایران من صبح امروز ـ سه شنبه ـ با حضور بهنام احمدپور، مدیر رادیو ایران و همچنین مدیران گروه این شبکه رادیویی در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بهنام احمدپور در بخشی از این نشست در پاسخ به پرسشی درباره لزوم حفظ برنامه های نوستالژیک رادیو در شرایطی که به تازگی با خداحافظی یکی از این برنامه ها ـ سلام کوچولو ـ و پیش تر هم برنامه جمعه ایرانی مواجه بوده ایم، اظهار کرد: در حال حاضر دوره برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره «سلام کوچولو» تمام شده/موسیقی «جمعه ایرانی» مشکل داشت

دوره «سلام کوچولو» تمام شده/موسیقی «جمعه ایرانی» مشکل داشت