مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1396 ساعت 14:502017-07-30سياسي

روحی تازه در مدیریت شهری


پس از آنکه حسن روحانی نام خود را به عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ثبت رساند، پشت تریبون سالن وزارت کشور قرار گرفت و در مقابل دیدگان خبرنگاران و فلش پیاپی دوربین های عکاسان از لزوم کاهش سن مدیریت کشور سخن گفت.

هرچند که به دلیل وضعیت بحرانی در شاخص های کلان کشور، ایشان در چینش کابینه دولت یازدهم خود، تجربه و سوابق را مبنا قرار داد، اما اکنون که بهبود نسبی حاصل شده شاید وقت آن رسیده تا با تزریق انرژی و شادابی به کالبد مدیریتی کشور، شاهد بهبود مستمر و توسعه مندی کشور باشیم.

از طرفی اثر نامطلوب کهولت سن برخی مدیران نیز در عملکرد آنها قابل مشاهده بوده و جای خالی جسارت، نوگرایی، ریسک پذیری و پویایی در بدنه مدیریت کلان کشور احساس می شود.

چندی پیش نیز، یک عضو پنجمین دوره شورای شهر تهران در توییتی نوشت: در حالی که هنوز افرادی که در سن 20 تا 40 سالگی در دهه 1360، مدیر و وزیر بودند، بازنشسته نشده اند، اکنون از زنان و جوانان رزومه سنگین می خواهیم.

از کجا و با کدام فرصت؟ این توییت که بیشتر به یک تلنگر می ماند، از آن حکایت دارد که اساسا عرصه برای ورود جوانان به بدنه مدیریت کلان کشور چندان گشاده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحی تازه در مدیریت شهری

روحی تازه در مدیریت شهری