مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1396 ساعت 13:452017-07-31سياسي

مهمتر ازعنوان فرماندهی، اختیاراتی است که ستاد اقتصاد مقاومتی باید داشته باشد


جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری با اشاره به چالش های مختلف اقتصادی کشور و با تاکید بر اینکه حل این چالش ها با تعارف و رو در بایستی میسر نیست، گفت: مقابله با چالش های اصلی اقتصادی کشور نیازمند تصمیم گیری های قاطع و به موقع است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به تغییر نام ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گفت: صرف تغییر نام و اطلاق عنوان فرماندهی نمی تواند در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی موثر باشد بلکه مهمتر از عنوان فرماندهی اختیاراتی است که این ستاد باید از آن برخوردار باشد.

رییس ستاد فرماندهی اقصاد مقاومتی ادامه داد: اتخاذ تصمیمات راهگشا و قاطع، نیازمند اختیارات ویژه است و اگر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از اختیارات کافی برخوردار نباشد، برنامه های این ستاد می تواند در جلسات سایر شوراها نظیر شورای اقتصاد نیز پیگیری شود.

وی با یادآوری اینکه دولت یازدهم تلاش وسیعی برای تحقق و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در پیش گرفت، تصریح کرد: دولت یازدهم تمرکزی جدی بر اجرای اقتصاد مقاومتی معطوف کرد و با اولویت بندی برنامه ها تلاش شد که اقتصاد کشور در برابر شوک های داخلی و خارجی مقاوم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمتر ازعنوان فرماندهی، اختیاراتی است که ستاد اقتصاد مقاومتی باید داشته باشد

مهمتر ازعنوان فرماندهی، اختیاراتی است که ستاد اقتصاد مقاومتی باید داشته باشد