مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 09:162017-08-01سياسي

فرهاد نظریان سامانی چینش کابینه و بازی دوسربرد اصلاح طلبان


حمایت تمام قد اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات 96، تنها برای حفظ فرصت بقا در عالم سیاست بود و تلاش امروز برای چینش کابینه هم یک بازی دو سر برد برای آنها است.

- خبرگزاری فارس" ـ پس از انتخابات و به خصوص در روزهای اخیر صدای اصلاح طلبان در نقد نوع تسهیم کابینه از سوی رییس جمهور، بلند شده است و از گوشه و کنار در عالم مجاز و واقعیت به انزار و تبشیر دولت دوازدهم می پردازند.

این نقادی های قابل توجه، از سوی محمدرضا عارف در توییتر شروع و تا اظهارات دیروز عبدالله نوری که علناً سکوت در برابر روحانی را ممنوع اعلام کرده بود، ادامه دارد.

آنچه که قابل ملاحظه است اینکه در ظاهر اصلاح طلبان به دنبال سهم خود از کابینه دولت هستند و پیروزی روحانی را معلول تلاشهای خود می دانند و گویی دلسوزانه به فکر مردم افتاده اند تا معیشت و اقتصاد ملت را سامان بدهند ولی گویی در پس پرده موضوع دیگری خود را نمایان می کند.

واقعیت این است که پس از هشت سال حاشیه نشینی اصلاح طلبان و مخصوصاً پس از فتنه 88 و فعالیت همسو برخی از شاخصین این جریان سیاسی که دیگر فرصتی برای احیای اجتماعی سیاسی برای آنها باقی نگذاشته بود، سال 92 از راه رسید و حضور حسن روحانی و کابینه وی، همچون تنفسگاه امن برای این جریان سیاسی محسوب شد و فرصت را برای جولان بسیاری از سران این جریان سیاسی آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد نظریان سامانی چینش کابینه و بازی دوسربرد اصلاح طلبان

فرهاد نظریان سامانی چینش کابینه و بازی دوسربرد اصلاح طلبان